Bugünkü
Takvim

Kılıçdaroğlu’ndan inanılmaz gaf!

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, ziyaret ettiği Tarsus ilçesinde, Mersin'in Güneydoğu'nun incisi haline geldiğini söyledi.

  • Siyaset
  • 31.05.2012 00:00
  •  - 
  • Son Güncelleme: 31.05.2012 18:48
ABONE OL
Bu kadarına pes diyeceksiniz!
Kılıçdaroğlu'ndan inanılmaz gaf! Kılıçdaroğlu'ndan inanılmaz gaf! Kılıçdaroğlu konuşmasının devamında ise "Gidin sahilde gezin bakalım, Güneydoğu'da böyle temiz sahili nerede bulacaksınız? Bulamazsınız." dedi.

Mersin'de özel bir televizyon kanalının programına katıldıktan sonra Adana'ya dönüşte Tarsus ilçesine uğrayan Kılıçdaroğlu, esnafı ziyaret etti. Eski Buğday Pazarı'ndaki kahvehanede çay içen Kılıçdaroğlu, vatandaşların kendisine yönelttiği soruları yanıtladı.

CHP'li belediyelerin yaptıkları hizmetleri iyi tanıtamamasından yakınan Kılıçdaroğlu şöyle devam etti: "Yaptıklarını halka çok iyi anlatmalılar. Bakın Mersin Güneydoğu'nun incisi haline geldi. Gidin sahilde gezin bakalım, Güneydoğu'da böyle temiz sahili nerede bulacaksınız? Bulamazsanız."

kalan karakter 1000

BÖRTEÇİNE BÖRTEÇİNE

Seçimde oy kullanmayı unutan bir genelbaşkanın,Türkiye coğrafyasından bihaber olması normaldir(!)

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 01.06.2012 02:17
Fahrettin Tekin Fahrettin Tekin

bu adam mi Türkiyeyi yönetecek, bundan coban bile olmaz

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır0
cevapla 31.05.2012 21:05
onun adi Kemal onun adi Kemal

onun adi Kemal, ne derse helal....

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır6
cevapla 31.05.2012 20:38
fahri fahri

bir kişide çıkıp 'bulamayız tabi çünkü burda deniz yok' diyememişmi

Aynı Görüşte misiniz?
evet7
hayır0
cevapla 31.05.2012 19:11
b.ahmetberkit b.ahmetberkit

yazıklar olsun bu adam keçi bile yayamaz.

Aynı Görüşte misiniz?
evet21
hayır0
cevapla 31.05.2012 17:44
mito mito

hz Ali efendimize düşünür dedikten sonra bu da birşey mi.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 31.05.2012 22:43
Fahrettin Tekin Fahrettin Tekin

aynen katiliyorum, böyle bir adama oy verene de PES diyorum

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır0
cevapla 31.05.2012 21:11