Hamburger astımı tetikliyor

Alman, İspanyol ve İngiliz uzmanların birlikte yaptığı bir araştırmaya göre, haftada 3 ya da daha fazla hamburger yemek astıma yakalanma riskini artırıyor.

Giriş Tarihi:
Hamburger astımı tetikliyor
20 ülkeden 8-12 yaşındaki 50 bin çocuk üzerinde yapılan araştırmaya göre hamburger yerine meyve, sebze ve balık ağırlıklı Akdeniz diyetiyle beslenen çocukların astıma yakalanma riski daha düşük oluyor. Alerji testi yapılan binlerce çocuğun verilerini inceleyen uzmanlara göre beslenme biçimi polen gibi alerji kaynaklarına duyarlıkla ilgili olmayabilir. Ama beslenme astım ya da hırıltılı solunuma yakalanma riskini artırıyor.
Takvim Kaynak Tercihleri

Günün Manşetleri

Tüm Manşetler