DBP kamu personeli ilanı: Gazi Üniversitesi'ne 100 akademik personel alınacak! Şartlar neler?

Devlet Personel Başkanlığı (DBP) tarafından yayınlanan kamu personeli alımı ilanına göre, Gazi Üniversitesi'ne 100 akademik personel alımı yapılacak. Başvurular 9 Mayıs'ta başlıyor. Peki, Gazi Üniversitesi personel alımı başvuruları nasıl yapılır? Başvuru şartları neler? Hangi kadrolara ve hangi birimlere alım yapılacak? İşte 2019 Gazi Üniversitesi akademik personel alımı ilanının detayları...

Giriş Tarihi 09 Mayıs 2019, 09:27 Güncelleme 09 Mayıs 2019, 09:27
DBP kamu personeli ilanı: Gazi Üniversitesi’ne 100 akademik personel alınacak! Şartlar neler?

İÇİNDEKİLER

Gazi Üniversitesi birimlerine 100 akademik personel alımı yapılacak. Devlet Personel Başkanlığı tarafından yayınlanan ilana göre, başvuru işlemleri 9 Mayıs'ta başladı. İlanın yayınlanmasının ardından başvuru ile ilgili detaylar merak edilmeye başlandı. İlanda başvuru şartları, başvuru işlemleri, hangi birime, bölüme ve ünvana alım yapılacağı bildirildi. Peki, Gazi Üniversitesi personel alımı ne zaman? Gazi Üniversitesi personel alımı şartları neler? Hangi kadrolara alım yapılacak? İşte konu ile ilgili merak edilenler...

Başvuru işlemleri 9 - 23 Mayıs 2019 tarihleri arasında gerçekleştirilecek.

Öğretim Üyesi kadrosuna başvuran adayların 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu'nun 5772 sayılı Kanunla değişik 23., 24/e ve 26. maddelerinde belirtilen asgari koşulları sağlamış olmaları gerekir.

Eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilmeyecek.

Doçent kadrosuna Profesörler, Doktor Öğretim Üyesi Kadrolarına Profesör ve kadro unvanı Doçent olanlar müracaat edemez.

Üniversitenin Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Yönergesine uygun olmayan başvurular kabul edilmeyecek.

Detaylar için diğer sayfaları ziyaret edin...

*PROFESÖR kadrolarına başvuracak adaylar daimi statüde görev yapacak olup adayların;

1) Başvuru Dosyası:

* Başvuru dilekçesi(http://personel.gazi.edu.tr/adresindeki "Formlar" sekmesinde bulunan dilekçe),

* Özgeçmiş,

* Yayın Listesi,

* (2) iki adet fotoğraf,

* Nüfus cüzdanı sureti,

* Doçentlik belgesi,

* Herhangi bir kamu kuruluşunda çalışanlar (daha önce çalışıp ayrılsalar dahi) çalıştığı kurumdan alacakları onaylı ayrıntılı hizmet belgesinden oluşan başvuru dosyasını,

2) Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Dosyası:

* Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Yönergesine uygunluk beyan formu ((http://personel.gazi.edu.tr/adresindeki "Formlar" sekmesinde bulunan form)

* İlgili Form ekinde,söz konusu formda işaretlenerek sağlandığı beyan edilen ilgili kriter maddelerine ilişkin bilgi ve onaylı belge veya çıktılardan oluşan Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri dosyasını,(fiziksel olarak dosya hazırlanacaktır.)

3) Yayın Dosyası:

* Adayların özgeçmiş, doçentlik belgesi, başlıca araştırma eserininaçıkça belirtildiğiyayın listesi ve doçentlik sonrasıyaptığı bilimsel çalışma ve yayınlarına ait bilgi ve belgeleri içerenPDFformatında hazırlanmışolan, 6 (altı)adet CDveyaTaşınabilir Belleği, (ayrıca fiziksel olarak dosya hazırlanmayacaktır)

Üniversite Rektörlüğü Personel Dairesi Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.

*DOÇENT kadrolarına başvuracak adaylar daimi statüde görev yapacak olup adayların;

1) Başvuru Dosyası:

* Başvuru dilekçesi (http://personel.gazi.edu.tr/adresindeki "Formlar" sekmesinde bulunan dilekçe),

* Özgeçmiş,

* Yayın Listesi,

* (2) iki adet fotoğraf,

* Nüfus cüzdanı sureti,

* Doçentlik belgesi, (Doçentlik unvanının hangi aşamada (eser inceleme veya sözlü sınav) alındığının ayrıca belgelendirilmesi gerekmektedir. Üniversiteler arası Kurul Başkanlığı Doçentlik Bilgi Sistemi üzerinden alınacak belgeler de geçerlidir. İlgili adayın başvuru dilekçesinde "doçentlik sözlü sınavına girmek istiyorum" tercihi varsa söz konusu belgelere ihtiyaç bulunmamaktadır.)

* Herhangi bir kamu kuruluşunda çalışanlar (daha önce çalışıp ayrılsalar dahi) çalıştığı kurumdan alacakları onaylı ayrıntılı hizmet belgesinden oluşan başvuru dosyasını,

2) Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Dosyası:

* Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Yönergesine uygunluk beyan formu ((http://personel.gazi.edu.tr/adresindeki "Formlar" sekmesinde bulunan form)

* İlgili Form ekinde,söz konusu formda işaretlenerek sağlandığı beyan edilen ilgili kriterler maddelerine ilişkin bilgi ve onaylı belge veya çıktılardan oluşan Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri dosyasını,(fiziksel olarak dosya hazırlanacaktır)

3) Yayın Dosyası:

* Adayların özgeçmiş, yayın listesi, doçentlik belgesi, bilimsel çalışma ve yayınlarının tamamına ait bilgi ve belgeleri içeren PDF formatında hazırlanmış olan, 4 (dört) adet CD veya Taşınabilir Belleği, (ayrıca fiziksel olarak dosya hazırlanmayacaktır)

Üniversite Rektörlüğü Personel Dairesi Başkanlığınaşahsenteslim etmeleri gerekmektedir.

*DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ kadrolarına başvuracak adaylar daimi statüde görev yapacak olup adayların;

1) Başvuru Dosyası;

* Başvuru dilekçesi (http://personel.gazi.edu.tr/adresindeki "Formlar" sekmesinde bulunan dilekçe),

* Özgeçmiş,

* Yayın Listesi,

* (2) iki adet fotoğraf,

* Nüfus cüzdanı sureti,

* Lisans, Yüksek Lisans, Doktora belgesi (yurt dışında alınan diplomaların Y.Ö.K Bşk.'ca verilen denklik belgesi) (Onaylı)

* Yabancı Dil Belgesi

* Herhangi bir kamu kuruluşunda çalışanlar (daha önce çalışıp ayrılsalar dahi) çalıştığı kurumdan alacakları onaylı ayrıntılı hizmet belgesinden oluşan başvuru dosyasını,

2) Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Dosyası

* Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Yönergesine uygunluk beyan formu ((http://personel.gazi.edu.tr/adresindeki "Formlar" sekmesinde bulunan form)

* İlgili Form ekinde,söz konusu formda işaretlenerek sağlandığı beyan edilen ilgili kriter maddelerine ilişkin bilgi ve onaylı belge veya çıktılardan oluşan Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri dosyasını,(fiziksel olarak dosya hazırlanacaktır.)

3) Yayın Dosyası

* Adayların özgeçmiş, yayın listesi, doktora belgesi, bilimsel çalışma ve yayınlarına ait bilgi ve belgeleri içeren PDF formatında hazırlanmış olan, 4 (dört) adet CD veya Taşınabilir Belleği(ayrıca fiziksel olarak dosya hazırlanmayacaktır.)

İlgili Dekanlık veya Müdürlüğüne şahsen teslim etmeleri gerekmektedir