İŞKUR'un resmi internet sitesinden yapılan duyuruya göre, başvurular için tüm detaylar açıklandı. Peki, İŞKUR personel alımı başvurusu nasıl yapılır? Hangi şartlar gerekiyor?
İŞKUR, Türkiye genelinde 81 ilde toplam 21.474 personel alımı gerçekleştireceğini açıkladı. Alımlar, 18.353 beden işçisi ve 3.121 temizlik görevlisi olmak üzere iki farklı kategori üzerinden yapılacak.
İŞKUR, işe alımlar için belirli başvuru şartları sunmaktadır. Genel olarak adayların şu şartları sağlaması gerekmektedir:
İŞKUR'a başvuru yapmak için öncelikle İŞKUR kaydı oluşturmanız gerekmektedir. Kayıt işlemleri, İŞKUR şubelerinden veya İŞKUR e-şube üzerinden yapılabilir. Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra, e-şube üzerinden giriş yaparak iş ilanlarına ulaşabilirsiniz.
Başvuru yapmak için şu adımları izleyebilirsiniz:
İŞKUR Kayıt ve Profil Oluşturma: Şifreniz ve TC kimlik numaranız ile İŞKUR'a giriş yaparak profil oluşturun. Detaylı bir CV oluşturmanız, başvurularınızda avantaj sağlayacaktır.
İş Arama: İŞKUR e-şube üzerinden, arama butonuyla meslek veya sektör bazında arama yapabilir, uygun ilanlara ulaşabilirsiniz.
Başvuru Yapma: İlan detaylarına girdikten sonra, Başvuru Yap butonuna tıklayarak başvurunuzu hızlıca tamamlayabilirsiniz.