Bakan Koca duyurdu: Gaziantep Şehir Hastanesi hasta kabulüne başladı
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Gaziantep Şehir Hastanesi'nin hasta kabulüne başladığını açıkladı.
Giriş Tarihi:
Sağlık Bakanı Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Gaziantep Şehir Hastanesi bugün hasta kabulüne başladı. Hastane, hizmetinin ilk gününde hastalardan ve Gaziantep halkından tam not aldı.

