Bakan Koca duyurdu: Gaziantep Şehir Hastanesi hasta kabulüne başladı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Gaziantep Şehir Hastanesi'nin hasta kabulüne başladığını açıkladı.

Giriş Tarihi:
Bakan Koca duyurdu: Gaziantep Şehir Hastanesi hasta kabulüne başladı

Sağlık Bakanı Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Gaziantep Şehir Hastanesi bugün hasta kabulüne başladı. Hastane, hizmetinin ilk gününde hastalardan ve Gaziantep halkından tam not aldı.

Bakan Koca duyurdu: Gaziantep Şehir Hastanesi hasta kabulüne başladı-2

Bu sağlık üssü, hem Gaziantep hem de çevre iller için önemli bir görev üstlenecek. Hayırlı, uğurlu olsun" ifadelerine yer verdi.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
Bakan Koca duyurdu: Gaziantep Şehir Hastanesi hasta kabulüne başladı-4Bakan Koca duyurdu: Gaziantep Şehir Hastanesi hasta kabulüne başladı-5Bakan Koca duyurdu: Gaziantep Şehir Hastanesi hasta kabulüne başladı-6
Takvim Kaynak Tercihleri

Günün Manşetleri

Tüm Manşetler