Türkiye'yi IŞİD terörüne destek verdiği yalanını yaymaya çalışarak terör estiren gruplar, Siirt'te ve bölge illerde yaktıkları okulların ardından bu sefer de Siirt'te hastane yaktılar.
Restore edilip Bölge Polikliniği olarak hizmete açılması planlanan Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi'ne saldıran grup, hastaneyi yakarak kullanılamaz hale getirdi.