Ramazanda sıkça yapılan 10 yanlış

Ramazan ay'ına girdiğimiz şu günlerde oruç ibadetini yerine getirirken yaptığımız yanlışlıklar olabilir.
İşte doğru bildiğimiz bazı yanlışlar...

Araştırmalara göre, beslenme yetersizliği yapmayacak bir kalori kısıtlaması ömrü uzatıyor. Oruç tutmak da kalori kısıtlaması yapmanın en güzel yollarından biri. Hem ibadet etmek hem de bedene sağlıkkazandırmak istiyorsanız oruç tutarken beslenme yetersizliği yapmayacak şekilde bir kalori kısıtlaması yapabilirsiniz.

İç Hastalıkları Uzmanı Dr. Ayça Kaya oruç tutarken yapılan doğru bilinen yanlışları beslenme yetersizliği yapmayacak şekilde düzeltmenin yollarını anlatıyor.

Oruç tutmak demek akşama kadar aç kalıp iftar sofrasında binbir çeşit yiyeceği yemek demek değildir.Bu ramazanda iftar sofarımızı sadeleştirelim.

ZENGİN BİR İFTARİYELİK TABAĞI İFTAR SOFRALARININ VAZGEÇİLMEZİDİR; YANLIŞ
İşe iftariyelik tabağından başlayalım. Iftariyelik tabağı olarak hazırlanan çeşit çeşit peynir, hurma, zeytin, salam, sosis, sucuk, pastırma, bal, kaymak ve tereyağı tabağını aynı anda sofraya koymayalım. Çünkü bu yiyeceklerin bir çoğu çok fazla tuz içerir. Aynı zamanda bu yiyeceklerin bir çoğu çok fazla yağ içerir. Tuz su ihtiyacımızı daha çok arttırır.

DİĞER GALERİLER