Evinizde fitness havası var

ALT KISIM
ÇÖMELEREK SIÇRAMA: Alt karın, en zor çalıştırılan kas bölgesidir. Spor salonunda çalışırken bile ciddi emek gerektiren bu bölgeyi, 'squat jump' adı verilen çömelerek sıçrama hareketiyle çalıştırabilirsiniz.

 

Dizlerinizi kırarak hafifçe çömelin ve var gücünüzle sıçrayın. İniş pozisyonunuz, yine başlangıç pozisyonunuzla aynı olsun; yani ayaklarınız yere değer değmez, dizlerinizi kırın. Günde sekiz tekrardan üç set çalışabilirsiniz.

 

STEP:
Evinizdeki herhangi bir yüksekliği veya bir merdiveni kullanarak step yapabilirsiniz. Bacak kaslarınızı da verimli bir şekilde çalıştıracak olan bu basit egzersizi, mümkün olduğunca çok tekrarla, düşük tempoda gerçekleştirmeniz faydalı olabilir.

 

Ortalama 20 tekrardan üç set, kendinizi iyi hissetmenizi sağlayacaktır.

PLANÖR:
Bacaklarınız omuz genişliğinde açık bir şekilde ayakta dururken, bir ayağınızı arkaya doğru kaldırıp vücudunuzu öne doğru eğin.

 

DİĞER GALERİLER