OĞULCAN ENGİN'DEN Mİ YOKSA KAAN YILDIRIM'DAN MI BAHSETTİ?
Ezgi Eyüboğlu'dan bomba sözler geldi herkes şoke oldu! Oyuncu Kaan Yıldırım ile 2016 - 2019 yılları arasında evli olan oyuncu Ezgi Eyüboğlu, boşanmanın ardından gönlünün kapısını Seda Sayan'ın oğlu Oğulcan Engin'e açmıştı.
Yaklaşık 2 yıl süren birlikteliklerini geçtiğimiz ay noktalayan ikiliden Ezgi Eyüboğlu, verdiği bir röportajda kullandığı cümlelerle gündeme bomba gibi düştü.
İŞTE EZGİ EYÜBOĞLU'NUN AÇIKLAMALARI...
"İlişkilerimizi neden bu kadar hızlı tüketiyoruz? Yaşadığımızın değerini mi bilmiyoruz?" sorusuna ünlü oyuncu dikkat çeken bir cevap verdi.
"YAŞATMAYA ÇALIŞAN BİRİYİM"
Eyüboğlu, "Ben kendi adıma değer bilen, sahip çıkan, emek veren, tüketmeye değil yaşatmaya çalışan biriyim. Onun için bu sorunun cevabı bende değil" dedi. Kolay pes etmediğini, hep geleceğe baktığını söyleyen Eyüboğlu, dergiye yaptığı diğer açıklamalarda mesleğine ve kariyerine odaklandığını, çalışırken başka hiçbir şey düşünmediğini belirtti.
Oyuncu ödün vermek konusundaki soruyu, "Birçok şeyden ödün verdim geçmişte... Değdiği de oldu değmediği de. Yaşayarak öğreniyoruz zamanla" diye yanıtladı.