Turkcell müşterisine değer veriyor! Aldığı geri bildirimlerle sürekli kendini yeniliyor

Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Murat Akgüç, müşterilere uygun çözümler geliştirmeye devam ettiklerini belirterek, Herkese Uygun Çözümler ile ek ücret ödemeden tarife değiştirme imkanı sunuyor, Akıllı Fatura ile paket aşımı endişesini kaldırıyoruz. Tumbara da paketlerden kalan hakları değere dönüştürüyor’ dedi.

Kaynak Gazete
Giriş Tarihi:
Turkcell müşterisine değer veriyor! Aldığı geri bildirimlerle sürekli kendini yeniliyor

'Müşteri odaklı' stratejisiyle büyümesini sürdüren Turkcell, ihtiyaçlara uygun çözümler geliştirme hedefiyle yenilikçi projelere imza atıyor. Bu kapsamda son olarak Tumbara servisini abonelerle buluşturdu. Müşterilere sunulan çözüm ve hizmetleri sürekli güncellediklerini belirten Turkcell Pazarlama ve Dijital Servislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Akgüç, yapılan çalışmaları ve sağlanan kolaylıkları anlattı:

TURKCELL'İN "MÜŞTERİ ODAKLILIK" ANLAYIŞINI VE FELSEFESİNİ NASIL ÖZETLERSİNİZ?
Türkiye'nin Turkcell'i olarak geliştirdiğimiz her hizmette, aldığımız her kararda müşterilerimizin kendini "Güvende, Değerli, Mutlu" hissetmesi, eşsiz bir deneyim yaşaması bizim için temel bir öncelik. Müşterilerimizin talep ve ihtiyaçlarını bu anlayış doğrultusunda değerlendiriyor, teknoloji lideri kimliğimizle çağın gereklerine uygun çözüm ve teknolojileri Turkcell'lilerin hizmetine sunuyoruz. Amacımız en kaliteli ve en iyi hizmeti müşterilerimize sunmak.Son dönemde hayata geçirdiğimiz "Tumbara", "Herkese Uygun Çözümler" gibi projeler de bu anlayışın somut birer yansıması.

Turkcell Pazarlama ve Dijital Servislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Akgüç (TAKVİM)Turkcell Pazarlama ve Dijital Servislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Akgüç (TAKVİM)

DİJİTAL KANALLAR ÜZERİNDEN KAMPANYALARIN YÖNETİLMESİ, MÜŞTERİYLE BİREBİR VE ANLIK İLETİŞİM KURMAK ADINA NASIL AVANTAJLAR SAĞLIYOR?
Turkcell olarak dijital kanallarımız üzerinden yürüttüğümüz kampanyalar sayesinde, müşterilerimize anlık, kişiselleştirilmiş ve ihtiyaçlarına özel teklifler sunuyoruz. Bu sayede hem müşteri memnuniyetini artırıyor hem de iletişimde hız ve etkinliği en üst seviyeye taşıyoruz. Gerçek zamanlı geri bildirimlerle kampanya performanslarını optimize ederek, kullanıcı deneyimini sürekli geliştiriyoruz. Dijital kanallarımızdaki yetkinliklerimizi her geçen gün güçlendirerek müşterilerimizin istediği her an, her kanaldan rahatlıkla Turkcell'e ulaşmasını sağlamak bizler için çok önemli.

"HERKESE UYGUN ÇÖZÜMLER" KAMPANYASIYLA NEYİ HEDEFLİYORSUNUZ?
Bu kampanya ile Turkcell'liler, taahhütleri olsa dahi ihtiyaçlarına uygun olan üst veya alt paketlere, bir önceki paketlerden doğan cayma bedelini taşıyarak herhangi bir ek ücret ödemeden geçebiliyor. Üstelik paketlerini yenileyen Turkcell'liler, ilk ay 30 GB'ye varan ek internet kazanabiliyor. "Herkese Uygun Çözümler" kampanyamızın bir diğer avantajı da; 20 Mayıs-30 Haziran arasında dijital kanallardan Turkcell'li olan müşterilerimizin ilk ay paketinin Turkcell tarafından karşılanması. Ayrıca iki ay boyunca 100 GB lifebox saklama alanı hediye.

BU KAMPANYAYI BENZERLERİN-DEN AYRIŞTIRAN NOKTALAR NELERDİR?
Turkcell aboneleri taahhütleri olsa dahi kendi ihtiyaç ve beklentilerine uygun pakete, bir önceki paketlerinden doğacak cayma bedelini taşıyarak, ücretsiz olarak geçebilirler. Böylece Turkcell avantajlarından ve iletişim olanaklarından diledikleri şekilde yararlanabiliyorlar.

AKILLI FATURA HİZMETİ TAM OLARAK NASIL ÇALIŞIYOR VE KULLANICIYA HANGİ AVANTAJLARI SAĞLIYOR?
Müşterilerin çözüm beklentisinin en yoğun olduğu konuların başında "paket aşımı" geliyor. Bu talepleri göz önünde bulundurarak, abonelerimizin farkında olmadan paketlerini aşmasını önleyen ve sadece Turkcell'de ücretsiz olarak sunulan "Akıllı Fatura" özelliğini hayata geçirdik. Abonelerimiz paketleri bittikten sonra herhangi bir fatura sürprizi ile karşılaşmadan, ücretsiz olarak 50 MB, 50 DK ve 50 SMS kullanabiliyor. Akıllı Fatura ve paket değişikliği hem Turkcell web sitesi hem de Turkcell uygulaması üzerinden aktif hale getirilebiliyor. Ek GB hakkı ise otomatik olarak tanımlanıyor.

PAKETİNİZDEN KALANLAR PUANA DÖNÜŞÜYOR

"TUMBARA" SERVİSİ NASIL ÇALIŞIYOR?
Turkcell olarak müşterilerimizin talep ve ihtiyaçlarıyla her zaman yakından ilgileniyor ve 'Turkcell Çözer' anlayışıyla çözümler üretiyoruz. Türkiye'de ilk kez Turkcell tarafından hayata geçirilen 'Tumbara' servisi, müşterilerimizin paketlerinden kalan GB, SMS ve dakikaları değere dönüştürerek hem tasarruf hem de verimlilik sağlıyor.

Kişiye özel dijital kumbara diyebileceğimiz bu uygulama sayesinde müşterilerin fatura kesim tarihinde paketinden kalanlar ziyan olmuyor, puana dönüşerek birikiyor. Turkcell'liler diledikleri zaman, biriken puanlarla Turkcell uygulamasındaki Tumbara kataloğundan istedikleri günlük/haftalık internet, dakika, SMS paketleri, yurtdışı paketleri gibi hediyeleri seçerek kullanma imkânına sahip oluyor.

Kullanılmayan her MB/DK/SMS karşılığının 1 puan olduğu Tumbara'nın lansmanı kapsamında, ilk ay servisi aktif hale getiren aboneler 15 bin hediye puan kazanıyor. Müşterilerin doğum günleri ve Turkcell'e katılım yıldönümlerinde 30.000 puan daha kazanma fırsatı da kampanyada yer alıyor. Kullanıcıların Turkcell'li oldukları toplam yıla göre de ek puanlar hediye ediliyor. Bunun yanı sıra Turkcell'de bulunma yılına göre 60 bine varan puan kazanma fırsatı da sunuluyor.

Tamamen ücretsiz olan 'Tumbara' için müşterilerimizin tek yapması gereken, Turkcell uygulaması üzerinden servisi aktif hale getirmek. Servis 1 kez aktif edildikten sonra paketinizden kalanlar otomatik olarak Tumbara'da birikiyor. İlk aşamada bireysel faturalı müşterilerimize açık olan bu servis, çok yakın zamanda kurumsal müşterilerimizin kullanımına da açılacak.

Bugüne kadar olduğu gibi bundan böyle de hayatı kolaylaştıran çözümlerimizle Turkcell'lilerin yanında olmaya devam edeceğiz.


'GERİ BİLDİRİMLERE GÖRE GÜNCELLEME YAPIYORUZ'
Tumbara'da biriken puanlar tam olarak hangi ürün ve hizmetlerde kullanılabiliyor?

Hediye kataloğu süreç içinde güncellenecek mi? Turkcell'liler, Tumbara'da her ay fatura kesiminden itibaren biriken puanları ile diledikleri zaman günlük ya da haftalık internet, yurt dışı paketi ya da SMS, dakika paketi gibi seçenekler arasından istedikleri hediyeyi alabiliyorlar. İlerleyen süreçte, müşterilerimizin ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda hediye kataloğundaki seçeneklerin güncellenmesi gündeme gelebilir.

Dijital kanallar üzerinden abonelere sunulan kolaylıklar ile hedefleriniz nelerdir?
Dijital kanallar üzerinden sunduğumuz işlemler, kampanya yönetimi ve anlık bildirim gibi kolaylıklarla hedefimiz; müşteri deneyimini en üst seviyeye taşımak, hizmetlerimize erişimi hızlandırmak ve operasyonel verimliliği artırmak. Aynı zamanda müşterilerimizin ihtiyaçlarını daha iyi anlayarak, onlara değer sağlayan kişiye özel çözümler sunmayı amaçlıyoruz. Turkcell abonelerinden gelen geri bildirimleri değerlendirerek hizmet ve çözümlerimizi en verimli hale getirecek şekilde güncelliyor ve geliştiriyoruz.


YASAL UYARI: TAKVİM.COM.TR'DE YAYINLANAN KÖŞE YAZISI/HABERİN TÜM HAKLARI TURKUVAZ MEDYA GRUBU'NA AİTTİR. KAYNAK GÖSTERİLSE VEYA HABERE AKTİF LİNK VERİLSE DAHİ KÖŞE YAZISI/HABERİN TAMAMI YA DA BİR BÖLÜMÜ KESİNLİKLE KULLANILAMAZ. KULLANILMASI DURUMUNDA YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.