Takvim

Bugünkü
Takvim
ABONE OL

, , , ... Onlar pandemi döneminin yıldızı oldular

, , , ... Onlar pandemi döneminin yıldızı oldular. Sektördeki yeni uygulama sayısı arttı. Sektör oyuncuları süreci Para dergisine değerlendirdi.

Getir-götür yarışı

Online market uygulamaları Coronavirüs sürecinin 'hayat kurtaran' yöntemi olarak öne çıktı. Tüketicinin bu alandaki ihtiyacının ve talebinin arttığını gören zincir mağazalar, organizasyonlarını geliştirip yepyeni bir boyuta taşıdı.

İlk defa yatırım yapan firmalar da oldu. Sektördeki yeni uygulama sayısı arttı. Sektör oyuncuları süreci Para dergisine değerlendirdi.

8 KAT ARTIŞ
Migros e-Ticaret İş Birimi Direktörü Orçun Onat, talebin 4-8 kat arttığını belirtti. Yemeksepeti CEO'su Nevzat Aydın da "Online market ürünleri platformumuz Banabi'de kişi başına ortalama sepet tutarı 2 katına çıktı" dedi.

      Mayıs'tan bu yana hizmet veren Marketyo'nun CEO'su Özer Fırat ise "Karantina günlerinin ardından pazardaki büyüme sürüyor Avrupa'ya açılmayı planlıyoruz" diye konuştu.

      YATIRIMLARA DEVAM
      Gıda
      perakendesinin sağlıktan sonraki en kritik sektörlerden biri olduğunu anlatan Şok Marketler CEO'su Uğur Demirel, "Cepte ŞOK uygulamamızı hızlı şekilde yenileyip hayata geçirdik. Bu uygulamaya yatırım yapmaya devam edeceğiz" dedi.

      HANGİ UYGULAMALAR VAR
      MIGROS SANAL MARKET


          GETIR

          YEMEKSEPETI BANABI


          TRENDYOL HIZLI MARKET


              İSTEGELSIN


              CARREFOURSA ONLINE MARKET


              A101 KAPIDA


                  MAKRO CENTER


                  CEPTE ŞOK


                  HEPSIEXPRESS


                      TAZEDIREKT


                      MARKET PAKETI


                      MARUL