İŞKUR güvenlik görevlisi- sekreter-çağrı merkezi personel alımı başvurusu şartları nedir?

Mayıs ayına girdiğimiz şu günlerde İŞKUR üzerinden personel alımları tüm hızıyla devam ediyor. Bu bağlamda güvenlik görevlisi, sekreter ve çağrı merkezi personeli alımı başvuru ilanları açıklandı. Güvenlik görevlisi, sekreter ve çağrı merkezi personeli alımı için sına olmayacak.

Giriş Tarihi 04 Mayıs 2020, 10:49 Güncelleme 10 Mayıs 2020, 14:03
İŞKUR güvenlik görevlisi- sekreter-çağrı merkezi personel alımı başvurusu şartları nedir?

İÇİNDEKİLER

İŞKUR güvenlik görevlisi- sekreter-çağrı merkezi personel alımı başvurusu şartları merak ediliyor. Bu anlamda İŞKUR personel alım ilanlarına şu günlerde de tüm hızıyla devam ediyor. Bu anlamda güvenlik görevlisi, sekreter ve çağrı merkezi personeli alımı başvuru ilanları açıklandı.

İŞKUR ALIM YAPILAN KADROLAR VE SAYILARI

İŞKUR tarafından duyurulan personel alımlarında kadrolar ve alım sayıları şu şekilde:

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi kadrosuna 290 personel alımı yapılacak.

Güvenlik Görevlisi kadrosuna 180 personel alımı yapılıyor.

Sekreter kadrosuna ise 70 personel alımı yapılıyor.

SEKRETER ALIMI : www.iskur.gov.tr/is-ara?city=&workCode=6612&pageNumber=1

GÜVENLİK GÖREVLİSİ ALIMI İÇİN TIKLAYINIZ: www.iskur.gov.tr/is-ara?city=&workCode=3048&pageNumber=1

ÇAĞRI MERKEZİ ELEMANI ALIMI İÇİN TIKLAYINIZ : www.iskur.gov.tr/is-ara?city=&workCode=64695&pageNumber=1

Çağrı merkezi personeli alımı:

- Diksiyonu düzgün,
- Telefonda etkili iletişim kurabilen,
- İkna ve analiz yeteneğine sahip,
- Vardiyalı çalışmaya uyum gösterebilecek,
- MS Office programlarını kullanabilen,
- İş kalitesini ön planda tutarak, hedef odaklı çalışabilen,
- İç motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli.

Güvenlik görevlisi alımı:

- Güvenlik görevlisi sertifikası veya kartı olan,
- Esnek çalışma saatlerine ve vardiyalı çalışma düzenine uyum sağlayabilecek,
- Silahlı veya silahsız güvenlik kimliğine sahip,
- Kontrol mekanizması rolünü üstlenerek olası sorunlara çözüm bulabilecek,

Telefonda etkili iletişim kurabilen,
- İkna ve analiz yeteneğine sahip,
- Diksiyonu düzgün,
- MS Office programlarını kullanabilen,
- Ofis içi gereçleri kullanabilecek.
- Telefonda iletişimi yüksek olan.