2018 bayram döneminde ikramlık kategorisinde ciro pazar payımızı yüzde 40.2'ye yükselterek liderliği elden bırakmadık.
Avrupa'nın en yaygın market ağı Lidl'ların Türkiye'den ilk stratejik tedarikçisi olduk. Avrupa'da ve ABD pazarında 5 yılda 5 kat büyüyerek, 150 milyar dolarlık getiriye ulaşmak istiyoruz.
Kilosu 30 liranın altında olan ürün çikolata değildir.
2020 için 2 fabrika daha açma planımız var.
ESNAF UMUTLU
Esnaf, Ramazan Bayramı öncesi alışveriş hareketliliğine odaklanırken, başta gıda ve giyim olmak üzere birçok sektörde 'bayram bereketi' bekleniyor. TESK Başkanı Bendevi Palandöken, "Bayramın canlılığı 10 gün öncesinden kendini belli ediyor. 300'ü aşkın sektörden esnafımız vatandaşın taleplerini karşılamak için hazırlık yaptı. Bayramda piyasalarda büyük bir hareketlilik bekliyoruz" dedi. Ankara Giyim Sanayicileri Derneği (AGSD) Başkanı Canip Karakuş da üretim odaklı ekonomiye ağırlık verilmesi gerektiğini vurgulayarak, "Sektör temsilcileriyle karar verdik, bayram öncesi yüzde 30-50 indirime gidiyoruz" diye konuştu.
ÖZLEM KAMER TERCANLI