İçişleri Bakanlığı 1200 personel alacak! Başvuru şartları nelerdir?

İş arayanlar için müjdeli bir haber geldi. İçişleri Bakanlığı 1200 kişi personel alımı yapacağını duyurdu. Peki İçişleri Bakanlığı personel alımı şartları nelerdir? Başvurular ne zaman ve nasıl yapılacak? İşte tüm merak edilenler…

Giriş Tarihi 18 Şubat 2019, 17:33 Güncelleme 18 Şubat 2019, 17:34
İçişleri Bakanlığı 1200 personel alacak! Başvuru şartları nelerdir?

İÇİNDEKİLER

İçişleri Bakanlığı'nın Merkez teşkilatı ile 81 İl Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlükleri emrinde istihdam edilmek üzere personel alımları gerçekleşecek. İçişleri Bakanlığı 1200 personel alımı başvuruları 21-26 Şubat tarihleri arasında bakanlığın resmi internet sitesi ya da e-devlet üzerinden yapılacak.

BAŞVURU ŞARTLARI NELERDİR?



-Adayların öncelikle her ilan için belirlenen özel eğitim şartını karşılamaları gerekiyor. Bu şartın dışında adaylardan talep edilen diğer koşullar şu şekilde,

-Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

-Kamu haklarından mahrum bulunmamak.

-Askerlik durumu bakımından; askerlikle ilgisi bulunmamak, askerlik çağına gelmemiş bulunmak veya askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak



-Türk Ceza Kanununun 53 üncü madde hükümleri saklı kalmak kaydı ile görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak.

-1 Ocak 2019 tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olmak, (01 Ocak 1984 ve daha sonraki tarihlerde doğanlar)

-ÖSYM tarafından 2018 yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı (B) Grubundan; lisans mezunları için KPSSP(3), ön lisans mezunları için KPSSP(93) ve mesleki ve teknik lise mezunları için KPSSP(94) puan türünden en az 60 ve üzerinde KPSS puanı almış olmak.