EN BÜYÜK VARLIK GÜVEN
Ray Sigorta olarak şirket stratejilerinde dengeli bir portföy yapısına ve doğru fiyatlamaya son derece önem verdiklerini vurgulayan Koray Erdoğan, "Bir sigorta şirketinin en büyük varlığı güvendir. Müşteriye güven verebilmeniz için de sürdürülebilir bir yapıda hizmet vermeniz gerekiyor. Bunun için de ürünlerinizi risklere doğru orantılı ve müşteriler için uygun olacak bir şekilde fiyatlamalısınız" dedi. Koray Erdoğan, büyümenin sadece prim üretiminde olmadığını, marka değeri olarak da Türkiye'nin en büyükleri arasında yer aldıklarını kaydederek, şöyle devam etti: "Marka derecelendirme şirketi Brand Finance tarafından yapılan Türkiye'nin En Değerli Markaları Raporu'nda 'Türkiye'nin En Değerli 100 Markası' arasında yer aldık. Bu da üretimde sağladığımız başarının arkasında güçlü bir markanın olduğunu gösteriyor. Önümüzdeki dönemde hem üretim hem de marka gücümüzle sektörün en güvenilir şirketleri arasında olmaya, müşterimize ve acentelerimize değer yaratmaya devam edeceğiz."