Bugünkü
Takvim
  • Ekonomi
  • 28.11.2015 00:00
  •  - 
  • Son Güncelleme:
  •  
  • 28.11.2015 11:44
ABONE OL

'nin 4 maddelik misilleme planı

, 'nın Türk mallarına yönelik engellemelerine karşı 4 maddelik bir misilleme planı hazırladı.

Türkiye'nin 4 maddelik misilleme planı
, 'nın, Türk mallarına ve TIR'larına yönelik engellemelerine karşı "misilleme" hazırlığı başlattı. İlgili bakanlıklar, Rusya'daki mevkidaşları ile irtibat kurarak Türkiye'ye yönelik uygulamanın nedenini sordu.

Habertürk'ün habrine göre Rus yetkililer, Türkiye'ye yönelik bir yaptırımın söz konusu olmadığını ve işlemlerin usulüne göre yürüdüğünü savundu. Görüşmelerde diplomatik bir dil kullanan Rus tarafı, gümrüklerdeki yavaşlatma ve engellemeleri kabul etmedi.

4 MADDELİK MİSİLLEME

Rusya'nın tutumunun devam etmesi halinde, misilleme yapılacak.

-Rusya'dan gelen TIR'lar ve konteynerler, liman ve sınır kapılarındaki gümrüklerde bekletilecek.

-Rus ürünleri, kırmızı hatta alınarak tam sayım yapılacak. Rusya'nın Türkiye üzerinden transit olarak kullandığı güzergâhlarda da yavaşlatmalara gidilecek.

-Türkiye'ye giriş yapan Rus işadamlarına dönüş bileti ile otel rezervasyonu sorulacak.

-Sivil havacılık alanında da tedbir alınacak. Mevcutların dışındaki uçuş talepleri bekletilecek.

kalan karakter 1000

alper alper

Ruslardan alınan gazı kesmeliyiz Enerjide A;B ve C planı oluşturmayanlar da faturayı ödemeli değilmi?

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır1
cevapla 29.11.2015 00:21
tolga tolga

CHP yi Putin destekliyor.. KILICDARAOGLU istediklerin oluyor, Putinle artik acikca isbirligi yaparsin dergil mi, Senin DPN ninTurkiye.de hic isi yok , def olun gidin,

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır3
cevapla 28.11.2015 23:58
Veli Veli

Derhal rus menşeyli mal taşıyan gemiler ile rus savaş gemilerini bir tarafta diğer tarafta da karadenize giden rus gemilerine bağazı kapayın.....öyle olmaz böyle olur....:) Elmi yaman putin mi?

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır3
cevapla 28.11.2015 23:28
emir emir

lozan barış anlaşması yüzünden 2023 e kadar boğazları kapatamıyoruz

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 29.11.2015 15:01
Ahmet Ahmet

Rusyadan gelip transit geçen gemileri boğazdan 1 hafta geçiş izni vermeyin PUTİN gelip kimin elini öpüyor görelim.....

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır1
cevapla 28.11.2015 23:26
misafir 44 misafir 44

boğazlar kapatılsın

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır2
cevapla 28.11.2015 22:36