Bugünkü
Takvim
  • Ekonomi
  • 09.06.2015 09:48
  • Son Güncelleme: 09.06.2015 09:48

, Türkiye'den çekiliyor

, Türkiye’deki faaliyetlerini satma kararı aldığını açıkladı.

O banka Türkiye'den çekiliyor
, 1990 yılından bu yana faaliyet gösterdiği Türkiye'deki faaliyetlerini satma kararı aldığını açıkladı. HSBC'den yapılan yazılı açıklamaya göre, Türkiye'deki faaliyetlerini satma kararı aldığını, gerekli açıklamaların ilerleyen tarihlerde yapılacağı ifade edildi.

HSBC Türkiye CEO'su James Emmett; konuyla ilgili olarak, "Her zaman olduğu gibi önceliğimiz müşterilerimiz ve çalışanlarımızdır. Bu süreçte, müşterilerimize kesintisiz bir şekilde hizmet sunmaya devam edeceğiz" dedi.

kalan karakter 1000

UMUT UMUT

EE benim borcum var zaten ödeyemiyorum şimdi ne olacak jQuery1110022653941647149622_1433914154365??
zaten bir sürü icram var.bugün kredi ödemem var.bu gidiş ile ölmek kurtuluş olacak

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır2
cevapla 10.06.2015 08:29
Boşver Boşver

Canınızı alacaklar değil ya.Bırakın da Canı veren alsın.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 10.06.2015 16:37
hayalet hayalet

bddk göreve bunlar kesin yapmistir bi sahtekarlik^^

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 10.06.2015 06:19
vardar vardar

KAÇMASIN İNGİLİZ YAHUDİSİ... BATIRIN...!!!...sadece bireysel bankacılıktan değil...KÜLLİYEN DEFOL GİT...kurumsal bankacılıktan da DEFOL GİT...!!!mümkünse gidemeden de BAT...!!!

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır0
cevapla 09.06.2015 15:59
kbasak kbasak

ülkeden para çıkarmanın en gerçekçi yolu İngiliz istihbaratından talimatı almışsınızdır. hadii basın gidin; gemiyi ilk önce fareler terkeder...

Aynı Görüşte misiniz?
evet15
hayır0
cevapla 09.06.2015 11:18
İSMAİL İSMAİL

ANCA GİDERSİN

Aynı Görüşte misiniz?
evet13
hayır0
cevapla 09.06.2015 10:24