Dünyanın en değerli markasının
Noel Baba olduğu belirlendi.
Brand Finance, 'Noel Baba' markasının değerini tespit etti. Markanın seyahat, perakende alışveriş, konaklama-ağırlama sektörlerine ekonomik katkıları dikkate alınarak yapılan değerlendirmede
'Noel Baba' markasının değeri
1.6 trilyon dolar olarak tespit edildi. Böylece, dünyanın en değerli markaları olan
Apple, Samsung ve Google, 'Noel Baba' markasının çok gerisinde kalmış oldu.
Apple'ın
87.3, Samsung'un
58.7, Google'un ise
52.1 milyar dolar marka değeri olduğu belirtildi.
Brand Finance Türkiye Direktörü Muhterem İlgüner, Noel Baba'nın
Antalya- Demreli olduğu konusunda güçlü argümanlar varken, Türkiye'nin bu markayı bir şekilde kullanıyor olması gerektiğini vurguladı.