Şikâyetlerin sektör bazında dağılımına bakıldığında, en fazla şikayetin yüzde 48'le GSM hizmetleriyle ilgili olduğu görüldü. Şikayetlerin yüzde 34'ü internet, yüzde 11'i uydu platform, yüzde 6'sı sabit telefon, yüzde 1'i ise Kablo TV hizmetleriyle ilgili gerçekleşti.
VATANDAŞLAR EN ÇOK FATURADAN ŞİKAYETÇİ
Vatandaşlar en çok faturalardan şikayetçi oldu. Tüketici şikayetlerinin konusuna göre dağılımında en fazla şikayet konusunun başında yüzde 43 ile uydu platformda fesih/geçici durdurma yer aldı. Konusuna göre şikayetlerde yüzde 39'luk oranla GSM faturaları yüzde 21 ile Kablo TV faturaları, yüzde 20 ile internet faturaları ve yüzde 20 ile de sabit telefon faturaları şikayet edildi.