Hazırlıklarını bu akşam yaptığı antrenmanla tamamlayan sarı-kırmızılı ekipte, uzun sakatlık döneminin ardından hafta içinde Ziraat Türkiye Kupası'nda Manisaspor ile yapılan karşılaşmada 45 dakika forma giyen Semih'in, Fenerbahçe derbisinin kamp kadrosuna alınmadığı öğrenildi.