CANLI YAYIN
DÜNYA KUPASI
SON DAKİKA
GÜNCEL
EKONOMİ
SPOR
MAGAZİN
DÜNYA
YAŞAM
YAZARLAR
RESMİ İLANLAR
Haberler
Spor Haberleri
Yarı finalde kaybettik!
Yarı finalde kaybettik!
A Milli Kadın Basketbol Takımı, 2014 FIBA Dünya Şampiyonası yarı finalinde İspanya'ya 66-56 yenilerek, final oynama şansını kaybetti.
Takvim.com.tr
Giriş Tarihi:
04 Ekim 2014 00:00
Güncelleme Tarihi:
04 Ekim 2014 21:02
Facebook
X
NSosyal
Linki Kopyala
Yazı Boyutu
Ülkemizde düzenlenen 2014 FIBA Kadınlar Dünya Şampiyonası'nda mücadele eden A Milli Kadın Takımımız, yarı finalde İspanya'ya 66-56 mağlup oldu. Son çeyreğe 2 sayı önde giren İspanya sahadan 10 sayı farkla galip ayrılarak adını finale yazdırdı
SONRAKİ HABER
Milli takım kadrosu açıklandı
ÖNCEKİ HABER
Aziz Yıldırım: Herkesle hesaplaşacağız!
Günün Manşetleri
Tüm Manşetler