Taciz olayları vatandaşı çileden çıkardı. Adana'da iki kız çocuğunu taciz eden sapık, meydan dayağı yedi. Olay Seyhan Nehri kıyısındaki Merkez Park'ta meydana geldi. İddiaya göre, Sinan T. isimli şahıs, parkta arkadaşlarıyla birlikteyürüyen 14 yaşındaki S.A.ve H.T.'yi sözleriyle tacizetti. Bununla da yetinmedi kızların üzerine yürüdü. S.A. ile H.T. korkup çığlık attı. Bunun üzerine parktaki vatandaşlar, Sinan T.'yi kovalamaya başladı. Yakaladıktan sonra da evire çevire dövdü. Parkta devriye gezen ekipler, tacizciyivatandaşların elinden güçlükle kurtardı. Üstü başı parçalanan Sinan T. gözaltına alındı. sorgusunun ardından çıkarıldığı mahkemece tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.
BIKTIK BUNLARDAN Operasyona katılantüm vatandaşlarateşekkür ederim ellerinizdert görmesin! Çocuk parklarına tekbaşına gelen adamlardantiksinir oldum iyice.Çocuğun yoksa ne haltediyorsun tek başına... 01 Adana iş başında! Bıktık artık! Çocuğumdışarı çıkınca aklımkalıyor... Yine serbest kalmış.Ağır ceza vereceksinbunlara... Parkta sürekli polisolmalı... Bankta oturup pispis etrafa bakıyorlar. Yaeğitilsinler ya da en ağırcezayı alsınlar!