CANLI YAYIN
DÜNYA KUPASI
SON DAKİKA
GÜNCEL
EKONOMİ
SPOR
MAGAZİN
DÜNYA
YAŞAM
YAZARLAR
RESMİ İLANLAR
Haberler
Güncel Haberleri
Yıldırım - Merkel görüşmesi başladı
Yıldırım - Merkel görüşmesi başladı
Başbakan Binali Yıldırım, Almanya Başbakanı Angela Merkel ile bir araya geldi.
Takvim.com.tr
Giriş Tarihi:
02 Şubat 2017 00:00
Güncelleme Tarihi:
02 Şubat 2017 19:08
Facebook
X
NSosyal
Linki Kopyala
Yazı Boyutu
Başbakan Binali Yıldırım, bir günlük çalışma ziyareti dolayısıyla Ankara'da bulunan Almanya Başbakanı Angela Merkel'i, Çankaya Köşkü'nde karşıladı. İki liderin, tokalaşarak basın mensuplarına poz vermelerinin ardından görüşmeye geçildi.
SONRAKİ HABER
Merkel TBMM'yi ziyaret etti
ÖNCEKİ HABER
Ağrı ve Tendürek Dağları hakkında önemli karar
Günün Manşetleri
Tüm Manşetler