Japonya'dan bağlama çalmayı öğrenmek için Bursa'ya gelen ve öğrendikten sonra kansere yakalanan Asako Çetinkaya, bağlama sayesinde hayata tutunmaya çalışıyor. Müzik eğitimi sırasında tanıştığı Nail Çetinkaya ile evlenip Bursa'ya yerleşen Asako, memekanseriyle mücadelesinde eşinden büyükdestek görüyor. Kendisi bağlama çalarken eşinin türkü söylediğini anlatan Japon gelin, "Mutlu hayatımız meme kanseri olmamı öğrenmemle birlikte kabusa döndü, ama ben umudumu hiç kaybetmedim ve aşık olduğumbağlama çalarak hayata tutunuyorum. Bu hastalığı yeneceğimi umut ediyorum" dedi. Asako'nun eşi Nail Çetinkaya da duygularını şöyle dile getirdi: "Asako ile 2010 yılında tanıştık. Evlendik ve bir çocuğumuzoldu. Kanser olduğunu benden gizlemeye çalıştı. Hastalığını öğrendikten sonra eşimi terk etmek yerine ona daha sıkı sıkıyabağlandım, çünkü onu çok seviyorum."