İzmir'deki 1 Mayıs kulamalarında kendilerini 'anarşist' olarak tanıtan 25 kişilikgrubun polis arama noktasından giysileriniçıkartıp geçmeleri olay yarattı. Bu anlarda herhangi bir müdahalede bulunmayan polis, kutlamalardan sonra 'teşhircilik'ten işlem yapmak üzere görüntüleri incelemeye aldı. Savcının kararına göre de hareket edileceği açıklandı. Soyunan gençler, kontrol noktasında arama için bedenlerine dokunulmaması için böyle bir yönteme başvurduklarını ifade etti. Üç kadın göstericiden ikisi sutyenlerini de tamamen çıkartıp üstsüz kaldı. Bir kadın gösterici de sutyeniyle protestosunu gerçekleştirdi. Erkeklerden 3'ünün iç çamaşırlarıyla,13'ünün de tişörtleriniçıkartıp geçtiğisaptandı. Gruptaki erkek ve kadınlar, arama noktasından bu şekilde geçip ardından giysilerini giydikten sonra alana doğru ilerledi. Polisin üstsüz kalan iki kadın ve iç çamaşırıyla geçen üç erkek hakkında yasal işlemleri yaptıkları belirlendi. Polisin,teşhircilik suçundan işlem başlattığıöğrenildi. Emniyet Müdürü Celal Uzunkaya "Tepki oluşmaması amacıyla kontrollüolarak geçişlerine müsade edildi. Ancak çıplak girenlerin kimliklerini görüntülerden tespit ettik" diye konuştu.