Para saçtı! Karaman'da Başyayla İlkokulu Müdürü Ümit Öztürk, geçen dönem kitap okuma yarışması ve karnesinde not ortalaması ile sınıfında dereceye giren öğrencilere, diğerlerine teşvik olması için para dağıtmaya karar verdi. Sınıflara tek tek gidip başarılı öğrencileri sınıfın ortasına çağırdı.
'BANKADAN GETİRTTİM' Birinciye 20, ikinciye 15 ve üçüncüye de 10 lira dağıtan müdür, ardından da paraları öğrencilerin başlarından saçmaya başladı. Öztürk'ün paraları "Şöyle başına saçalım. Bak bankadan gıcır gıcır getirttim bunları. Hadi hayırlı olsun" demesi dikkat çekti. Bu anların görüntülerinden oluşturulan klip ise okulun resmi web sitesinde yayınlandı. Klibin başında Müdür Öztürk, Başyayla İlçesi tabelasının başında durup, "Suyu sert, insanı mert Başyayla'dayız" diyerek ilçesini ve sokaklarını tanıttığı görüldü. Videoda Kaymakam Hamza Özer'in de katıldığı karne dağıtım töreni görüntüleri de yer aldı. Klibin okulun web sitesinde yayınlanmasının ardından kaymakamlık ve velilerin tepkisi üzerine yayından kaldırıldığı öğrenildi.