1 Mayıs'ta yaşanan olaylar sırasında gözaltına alınan 211 kişiden 117'si emniyette susma hakkını kullandı. Göstericilerden 50'si dün adliyeye sevk edildi.
Gözaltına alınan eylemcilerden bazılarının aileleri, İstanbul Asayiş Şube Müdürlüğü önünde saatlerce bekledi. Bazı anne ve babalar, "Serbest kaldıklarında evde emniyeti arayacaklar. Buraya geri dönmek isteyecekler" diyerek çocuklarına tepkili olduklarını dile getirdi.
Şüphelilerin üzerlerinden 37 adet molotof kokteyli ve 12 adet el yapımı bomba başta olmak üzere çok sayıda malzeme ele geçirilmişti.