Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ndeki trafik çilesi, vatandaşları isyan ettirdi: Biz ne suç işledik. Her gün 5 saat 'OTOMOBİL HAPSİNDEYİZ'. Köprüyü bana verseler de bir daha geçmem...
Yol yapım çalışmaları nedeniyle Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde kapatılan şerit sayısının 3'e çıkmasıyla, İstanbul'da hem bu güzergah hem de bu güzergaha çıkış yollarında korkunç saatler yaşandı. Vatandaşlar, 1 kilometrelik yolu 5 saatte almanın haklı tepkisiyle, ilginç açıklamalar yaptı: YILDIRIM COŞAR: Hayatımın en zor saatlerini yaşadım. 'Otomobil hapsi'nde gibiyiz. Yeter artık, bitsin bu çile. HAKAN ULU: 2 gün için İstanbul'a geldim ve köprüden araçla geçmek istedim. Köprüyü bana verseler de bir daha FSM'den geçmem. YELİZ BİLGİLİ: 9 saat iş, 6 saat yol, 3 saat temizlik ve yemek ve yaklaşık 6 saat uyku. İşte İstanbul'da çalışan bir bayanın özeti. OĞUZ ÇEBİ: Karayollarına hak vermek istiyorum. Bunun için çabalıyorum, mücadele ediyorum ama veremiyorum. SERKAN KARALI: Köprüde, düğün hayali için organizasyonu tamamladık. Katılımcıları, Cuma günü 17.30'da FSM'nin Anadolu bölümünde bekliyoruz. İSMAİL KULPÇU: Avrasya ben sana tutkuluydum. Ancak artık bu özel sevgi bitti, yok oldu. Bir daha da geri gelmeyecek.
YARIN BİRAZ RAHATLAYACAK Karayolları yetkilileri, FSM Köprüsü'nde iki şeritten 3 şeride çıkarılan asfaltlama çalışmasının olağanüstü bir aksilik olmazsa yarın biteceğini açıkladı. Çalışma yarın gece, 4 şeritli köprüde ulaşım yine iki şeritten sağlanacak.