Türkiye iç giyim sektörü büyümeye devam ediyor. Sektörün toplam ihracatı
1.2 milyar doları aştı.
Türkiye İç Giyim Derneği Başkan Yardımcısı Bahri Özdinç, "Türkiye'de
500'ün üzerinde üretici firma bulunuyor.
İstanbul, İzmir ve Adana üretimde öne çıkıyor. İç pazarın büyüklüğü
2 milyar dolar. İç giyim ihracatımız ise
1.2 milyar doları aşıyor" dedi. İç giyim için harcamaların arttığını belirten Özdinç, 5 yıl önce erkekler yılda ortalama
120 liralık, kadınlar ise
210 liralık iç giyim ürünü alıyordu. Bu rakamlar 2015 yılında arttı. Kadınların yıllık iç giyim harcaması
300 liraya, erkeklerin ise
150 liraya çıktı" dedi.