Çalışana eğitim

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 08 Mart 2012 Güncelleme 08 Mart 2012, 00:00
Çalışana eğitim

İÇİNDEKİLER

Turkcell, İstanbul'daki Kanyon Mağazası'nı yurt çapında tüm Turkcell İletişim Merkezleri'ne rol model olacak biçimde yeniledi. Turkcell ayrıca binlerce çalışanı için 'Hizmet ve Satış Modeli Kitabı'nı hazırladı. Kitap ile müşterilerin mağazaya girdiği andan, çıktığı ana kadar tüm adımlarını belirleyen şirket, böylelikle Türkiye'nin dört bir yanında aynı kalitede hizmet ve satış süreci standardı sağlıyor. Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Hulusi Acar, "Çalışanlarımıza 395 bin saatlik eğitim verdik" dedi.