Sanal ortak

İnternetten alışveriş yayıldı, firmalar sanal satışa yöneldi. 17 perakendeci 1 Varmış 1 Yokmuş (1V1Y) adlı sitelerinde 80 milyon lira ciroyu hedefliyor

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 15 Aralık 2011 Güncelleme 15 Aralık 2011, 01:11
Sanal ortak

İÇİNDEKİLER

Türkiye'de internetten alışverişe gösterilen büyük ilgi, firmaların rotasını bu alana çevirmesini sağladı. e-ticaret yatırımları her geçen gün artarken, bazı markalar da sanal alemde güçbirliği yaptı. Perakende sektöründe faaliyet gösteren 17 markanın kişisel ortaklığıyla kurulan e-ticaret sitesi 1 Varmış 1 Yokmuş (1V1Y.com), 2.5 ayda 500 bin üyeye ulaştı. Sitenin Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Hotiç, 2012'de 80 milyon lira ciro ve 2 milyon üyeye ulaşmayı hedeflediklerini belirterek, "2012'nin son 3 ayında sektördeki en büyük 3 oyuncudan biri olmayı amaçlıyoruz" dedi. 2012 ilkbahar-yaz sezonunda yaklaşık 50 adet markanın koleksiyonlarının yer alacağını kaydeden Hotiç, "Sitemiz sanal bir AVM olacak" diye konuştu.

MAĞAZALARI GEÇİYORUZ
Siteye ortak markaların 1V1Y dışında sadece 1 ya da 2 sitede daha mallarını satacaklarını ifade eden Hotiç, "Mankenler gibi her gün adımızı kullanırsak marka değerimizi kaybederiz. O yüzden her yerde olmayacağız.
Ne kadar sık frekanslarla nerede duracağımızı çok iyi bilmemiz lazım" dedi. Mağazalarla eticaretin birlikte yürüyeceğini vurgulayan Hotiç, şöyle devam etti: "e-ticaret dünyanın mega trendi ve hiçbir zaman önemini yitirmeyecek. O yüzden mağazalarla e-ticaretin birbirini destekleyen mecralar olmalarını sağlayacağız. Sitedeki cirolar çoğu zaman bazı mağazaların aylık cirolarını aşıyor."

2 AYDA 2 BİN ADET ÜRÜN SATILDI
Kiğılı, Hotiç, Desa, Göz Grup, Asports, Vitrin Grup, İpekyol, Koton, Diesel, Perabayt, Saat&Saat, Tekin Acar, Derimod, Zeki Triko, Ommedya, Inveon, Dilasima Group'un ortaklığındaki 1V1Y.com'da kurulduğu Ekim ayından bugüne 2 bin ürün satıldı. Sitede 2012 sonunda günlük satılan ürün sayısının 6 bin 500'e, günlük tekil ziyaretçi sayısının ise 250 bine ulaşması öngörülüyor.

1V1Y.COM sitesinin ortakları şu isimlerden oluşuyor: Abdullah Kiğılı (Kiğılı), Mehmet Balkan (GözGrup), Burak Çelet (Desa), Mehmet Hotiç (Hotiç), Kerem Gözalan (Asports), M. Rıza Aytek (Vitrin Grup), Nejdet Ayaydın (İpekyol), Ramazan Kaya (Saat & Saat), Tekin Acar (Tekin Acar Kozmetik), Sedef Orman (Derimod), Feyyaz Başeskioğlu (Zeki Triko), Burhan Özkan (Ommedya), Yomi Kastro (Inveon).

E-TİCARETİN PÜF NOKTALARI
İnternetten alışverişte bunlara dikkat!
Sitenin güvenlik poliçesine bakın.
Siteye üyelik şifreniz kolay olmasın.
Alışveriş yaparken 'beni hatırla' ya da 'şifremi kaydet' seçeneğini kullanmayın.
Verified by Visa ve MasterCard SecureCode logolarını mutlaka görün.