Temizlikçiden al haberi

Kanyon Alışveriş Merkezi'nde çalışanlar, ziyaretçilerin hizmetlerle ilgili yorumlarını yönetimle paylaşıyor. Yönetim şikayetleri değerlendiriyor

Kaynak Gazete
Giriş Tarihi:
Temizlikçiden al haberi
Sayıları hızla artan alışveriş merkezleri arasında müşteri memnuniyeti konusunda da rekabet yaşanıyor. İstanbul Levent'te hizmet veren Kanyon Alışveriş Merkezi, misafirlerinin öneri ve şikayetleri ile yakından ilgilenmek için ilginç bir yola başvurdu. Alışveriş merkezi yönetimi, müşterilerin kendi aralarında yaptığı iyi ya da kötü her türlü yorumu çalışan hizmetliler aracılığı ile öğreniyor. Yaklaşık 3.5 yıldır bu şekilde bir çalışma yaptıklarını belirten Kanyon'un Genel Müdürü Coşkun Bedük, bu yöntem ile birçok soruna çözüm üretip, beğenilen hizmetleri sürdürdüklerini söyledi. Girişteki güvenlik görevlileri ve katlardaki hizmetliler vasıtasıyla tüketiciyi dinleyip daha iyi hizmet verdiklerini anlatan Bedük, beklentileri üst seviyelere çektiklerini ifade etti. Bedük, "Örneğin, havalandırmalardan çiçek esanslı bir koku sıkılıyor. Bunun kişiler üzerinde nasıl bir etkisi olduğunu, hoşlanıp hoşlanmadıklarını daha açık öğrenebiliyoruz" dedi. Coşkun Bedük, 400 elemanın çalıştığı alışveriş merkezinde her ay en çok öneri ile gelen personelin ödüllendirildiğini dile getirdi.