Beşiktaş Kulübü'nde mevcut başkan Fikret Orman'ın tek aday olarak girdiği olağan seçimli genel kurul toplantısı dün gerçekleştirildi. Oy verme işlemi saat 17.00'de sona erdi.
TATLI BİR LİG OLDU Sandıkların açılıp oyların sayımının ardından FikretOrman yeniden Beşiktaş Başkanlığı'na seçildi. Oy verme işleminden önce bir konuşma yapan Fikret Orman, "Bu sene tatlı bir lig oldu. Umarım seneye daha fazla taraftar maçlara gelir" dedi. Orman oy sayım işmemini beklemeden Arena'nın yolunun tuttu.