Gaziantep maçı sonrası soyunma odasında “Porto’yla da son maçta şampiyon olmuştum. Şimdi 3 puan gerideyiz. 3 hafta var. Mutlu sonları çok severim. İnanırsak Porto’daki gibi başarırız” dedi...
Antep maçı sonrası takımın oynadığı futboldan dolayı mutlu olan Teknik Direktör Vitor Pereira, oyuncularınyla maç sonu bir konuşma yaptı. Portekizli teknik adam "İnancınızı koruyun. Şampiyonbiz olacağız" derken "Ben Porto'yuçalıştırdığı dönemde de aynı stresiyaşadım. Sıkı bir mücadeledensonra son maçta 1 puanla şampiyonluğukazandık. Burada da aynısıolacak. Kalanmaçlarımızıkazanalım. Şampiyonluk bize gelecek.Portekiz'de son dakikada şampiyonluğuelde ettim. Bu kupayı biz kaldıracağız.Antep maçında sahada bu inancısizlerden gördüm. Mutlu oldum böyledevam etmeliyiz" dedi
2 KUPAYI DA ALACAĞIZ! Fenerbahçe'nin geride kalan 3 maçı da alacağını ve Beşiktaş'ın puan kaybedeceğini yineleyen Pereira, Sarı-Lacivertli takımla 2 kupayı da kazanacaklarını iddia etti.