BEŞİKTAŞ' ın yeni golcüsü Mario Gomez oldu... Demba Ba'nın satılmasından sonra forvet arayışlarında Fiorentina'da oynayan Gomez'i ilk sıraya alan yönetim izlediği başarılı stratejinin karşılığını sonunda aldı. Bir süredir Alman futbolcu için Fiorentina ile dirsek teması içinde olan yönetim İtalyan kulübüyle olan pürüzlerini giderdikten sonra Gomez'le karşı karşıya kalmıştı. Alman futbolcunun Beşiktaş'tan banka teminatı istemesi üzerine Başkan Fikret Orman önceki gün yaptığı açıklamada, "Kimseye banka teminatı veremeyiz. Gomez ilgilendiğimiz oyunculardan sadece biri. Listemizde başka futbolcular da var" dedi. Ardından Hull City'de oynayan N'Doye ile bir kez daha temasa geçildi.
YÖNETİM AKILLI TAKTİĞİN KARŞILIĞINI ALDI BEŞİKTAŞ' ın N'Doye ile anlaştığı haberini duyan Gomez paniğe kapılarak banka teminatından vazgeçtiğini yöneticilere duyurdu. Bu gelişme üzerine N'Doye ile anlaşmaktan vazgeçen yönetim uyguladığı akıllı taktiğin karşılığını aldı. Yönetici Erdal Torunloğulları dün İtalya'ya bir kez daha giderek Gomez'e 2+1 yıllık imzayı attırdı. Alman futbolcunun yarın İstanbul'da olması bekleniyor.