Trabzonspor Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan takıma net bir mesaj daha geldi.
KÖTÜ BİR SÜREÇ Hacıosmanoğlu, bugüne kadar yaşanan puan kayıplarının üzüntü verici olduğunu belirterek, "Sezona başlarken hedefimizi koyup, bu doğrultuda önemli transferler yaptık. Hocamızı da bizi beklentilerimize ulaştıracağına inandığımız için takımın başına getirdik. Taraftarlarımız da bizden bu yönde beklenti içerisindeler. Bizim hem oyuncu grubumuza, hem de teknik heyetimize güven anlamında bir sorunumuz yok. Sadece kötü bir süreç geçiriyoruz. Bunun geride kalması lazım" dedi. Yunus