İkiyüzlü Hürriyet

Hürriyet, 'Ağaç kesip AVM yapacaklar' diyerek Gezi olaylarını kışkırttı. 1 yıl sonra ise maskeler düştü. Aydın Doğan, bir anda AVM dostu oldu. Alışveriş merkezlerine ödül yağdırdı. Milyonlarca lirayı ise cebine indirdi

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 09 Kasım 2014 Güncelleme 10 Kasım 2014, 02:12
İkiyüzlü Hürriyet

İÇİNDEKİLER

Aydın Doğan Medyası'nın yüzlülüğü ete kemiğe büründü! Trump Alışveriş Merkezi'nin sahibi olan Aydın Doğan, bir anda ağaç dostu kesildi. Gazetesi Hürriyet, hükümeti devirme operasyonuna dönüşen Gezi olaylarına balıklama atladı. "Ağaçları kesip, Taksim'e AVM yapacaklar" diyerek vatandaşları kışkırttı.

İNANILMAZ DEĞİŞİM!

Hürriyet, 17 Aralık paralel darbe girişimini ise adeta alkışladı. İnşaat sektörünü uçuracak Üçüncü Havalimanı ve köprü projelerinin aleyhinde haberler yaparak, algı operasyonu yaptı. Ağaçların bahane edildiği Gezi eylemlerinin ardından 1 yıl geçti. Aydın Doğan ise 360 derece döndü! AVM dostu kesilen Doğan ve kızları, tören düzenleyip, AVM'leri ödüle boğdu. Hürriyet'in öncülüğünde gerçekleşen "Sign of the City Awards"da, Aydın Doğan ve kızı Vuslat Doğan Sabancı, Prime Mall Gaziantep'e "En iyi AVM" ödülünü verirken, "Vialand Temapark ve AVM" ile "Bulvar 216 Ofis&AVM"yi de unutmadı.

REKLAM GELİRİ ARTTI

Gezi olayları ve 17 Aralık'taki hükümeti devirme operasyonunda yaptığı haberlerle inşaat sektörünü baltalamaya çalışan Doğan Grubu, müteahhitler üzerinden de milyonlarca lira kazandı. Ödül alan firmalar gece için çok özel sponsorluklar üstlendi. İnşaat şirketleri, Hürriyet gazetesinin ödül gecesine ilişkin hazırladığı eklere ve grubun televizyonlarına reklam yağdırdı. Böylece Gezi olaylarını hükümete karşı propagandaya çeviren Doğan Grubu, inşaat sektörüne ödül dağıtma bahanesiyle milyonlarca lirayı cebe indirmiş oldu.

DÖNÜŞÜMÜ BİLE ARTIK SEVİYOR!

Hürriyet'in düzenlediği "Sign of the City Awards" ödül töreninde sadece AVM'ler ödüllendirilmedi. Grubun uzun süredir, yayınlarıyla karalama kampanyası yürüttüğü kentsel dönüşüm, rezidans ve çok katlı bina projelerine de ödül yağdı. Toplamda 12 farklı kategoride 28 farklı proje ödüllendirildi. Organizasyondaki kategori bolluğu, grubun geceden elde ettiği reklam gelirini katlamak için kullanıldı.