Narenciye Tarkan'ı seçti dericinin tercihi Hadise

Cindy Crawford'la yaptıkları 500 bin dolarlık tanıtımda hüsrana uğrayan dericiler, Hadise ile Rusya pazarını büyütmek istiyor

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 08 Kasım 2009 Güncelleme 08 Kasım 2009, 00:00
Narenciye Tarkan’ı seçti dericinin tercihi Hadise

İÇİNDEKİLER

Türk ürünlerinin Rusya'daki yeni yüzü için Türk sanatçılar seçiliyor. Antalyalı narenciye ihracatçılarının Tarkan'lı reklamlarının ardından bu kez Türk dericiler, Hadise ile Ruslar'a seslenecek. Türkiye Deri Konfeksiyoncuları Derneği (TDKD) Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Hazar, Rusya'da Hadise ile tanıtım yapacaklarını, bu sayede iyi bir çıkış hedeflediklerini belirtti. Deri üretiminde Türkiye'nin dünyada 7'nci, Avrupa'da 2'nci sırada olduğunu, Almanya, İngiltere, Fransa ve Rusya'da deri ürün satışında önemli bir paya sahip bulunduklarını söyleyen Hazar, şunları kaydetti:

'CİNDY 20 YIL ÖNCE MEŞHURMUŞ'
''Rusya'da deri konusunda rakipsiziz. Türk tasarımcıları artık Avrupa ile yarışıyor. Üst giyim görsel bir şey. Bunu kalkıp da internetten pazarlayamazsınız. İnsanlar görmek istiyorlar ve derinin tanıtımını yapacak kişilerin de o ülkenin gençlerinin sevdiği insanlar olması lazım. ABD'de Cindy Crawford ile bir tanıtım yapmıştık ama beklediğimizi alamadık. Kadın meğerse 20 yıl önce meşhurmuş. Artık bu hatayı yapmak istemiyoruz. Cindy bize pahalı bir ders oldu. Şimdi Rusya'da Hadise ile iyi bir çıkış yapmayı hedefliyoruz. Cindy Crawford tanıtımı bize 500 bin dolara mal oldu. Hadise, şu an gündemde ve dünya starı olma yolunda. Rusya'da Hadise ile çok ilgi çekeceğimizi düşünüyoruz.''