Avea'nın ilk yılında mucizeler yarattığını açıklayan Genel Müdür Paksoy, pazarın % 30'unu ele geçirmeyi hedefliyor.
GSM sektörü oyuncularından Avea, birinci yılını doldurmanın coşkusunu yaşıyor. Avea Genel Müdürü Cahit Paksoy, bu coşkuyu düzenlediği toplantıda açıkça dile getirdi. Şirket çalışanlarının kısa sürede mucize yarattığını, 1 yıl içinde hem teknik birleşme yaptıklarını, aynı anda yüzde 50'den daha fazla büyüdüklerini söyleyen Paksoy, "Eskiden markette 1-2 renk vardı, şimdi bütün renkler var. Avea'yla birlikte pazarın gidiş yönü değişti. Pazarın gittiği yön tamamen müşteri odaklı bir yön ve bu hizmeti vermekten çok mutluyuz" dedi.
'HERKES TANIYOR...' Avea'nın bilinirliliğinin de 1 yıl içerisinde yüzde 100'e ulaştığını anlatan Paksoy, şöyle devam etti: "Orta vadede -ki, bu en az 4-5 yıllık bir süreci ifade ediyor, Türkiye'deki pazarın yüzde 30'unu kontrol etmek, market payının yüzde 30'unu ele geçirmek istiyoruz. Bu yönde ilerliyoruz." Türk Telekom'un özelleştirilmesinin Avea'nın çalışmasıyla alakası olmadığını, şirketin ortaklık yapısının değişmesinin şirket performansını etkilemeyeceğini ifade eden Paksoy, bu özelleştirmenin ülkenin geleceği açısından gerekli olduğuna dikkat çekti. Avea Gennel Müdürü Paksoy, Telekom konusunda şöyle konuştu:
'TELEKOM ETKİLEMEZ' "Devlet tarafından bu hizmetlerin başlatılması, o günün ihtiyacı için doğrudur. Ancak günümüze gelindiğinde, artık serbest ekonomilerin geçerli olduğu bir dünyada bu işin özelleştirilmesi lazım. Bu hem Türk ekonomisinin, hem servislerin ve sektörün önünün açılması için gerekli. Ama bu söylediğimin şirketimizin çalışmasıyla uzaktan yakından alakası yok. Biz özelleşmiş bir Türk Telekom'u görmekten çok mutlu olacağız.''