Güncel | Yazarlar | Güne Bakış | Ekonomi | Aktüel | Magazin | Spor | Televizyon | Papatya | Astroloji | Ana Sayfa 06 Ağustos 2004
KONUYLA İLİŞKİLİ DİĞER YAZILAR
YTL'den habersiziz
Öğrencilere maket para

Öğrencilere maket para



YTL'nin öğrencilere tanıtımı için maket para bastırılacak. Öğrenciler, okulda kendi aralarında uygulama da yapacak. Bunun için okullarda "küçük pazarlar" kurulacak. Öğrencilerin evden getirdikleri pasta, kek gibi yiyecekler ile eski eşyalar, kitaplar gibi materyallerin yer alacağı pazarda, öğrenciler parayı nasıl kullanacaklarını uygulamalı olarak öğrenecek.



DİĞER EKONOMİ HABERLERİ
YTL'den habersizizKara liste soku
NATO'ya AlgidaIrak'la ticarete devam
Türkiye artık uçuyor!Petrol fiyatları kararsız
Döviz rezervleri azaldıPetkim'de 2 istifa
'Ziraat'te özelleştirme...3 yıl için 15 milyar $ ek...
H.S.E kalitesi şimdi...Motosiklette Türk rüzgarı!
Vergi Barışı'nda gecikme...Koçbank'a 325 milyon $...
Çukurova 2.1 milyon $ ödeyecekTarıma zorunlu sigorta
'Allah'tan korkan elini...
PAPATYA
Zayıflama Zayıflama kuralları
Uzmanlar göre, sağlıklı bir şekilde 3-4 kilo vermenin kuralları var.
Meyve tedavisi
Spor yapın!
Saçlarınız dökülüyorsa
Kil masajının faydaları
Çizgi Ötesi
Yaz gecesi makyajı
AKTÜEL
440 440 kişinin katili
Patronun oğlu, müşterileri yakarak malları korudu
Paraguay'daki...
Pornografik başkan adayı
Taksiciler 'onur'landı
'Sevsinler diye' çiğ mısır yedi
Kadınları katleden katil...
Otomobilin rayın üstünde ne...
Güne BAKIŞ.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HAVA DURUMU
ISTANBUL - Par. Bul. 28 C,Açık 20 C
ANKARA - Par. Bul. 30 C,Par. Bul. 13 C
IZMİR - Par. Bul. 35 C,Açık 17 C
ANTALYA - Açık 30 C,Açık 20 C
ADANA - Par. Bul. 31 C,Par. Bul. 23 C
EKONOMİ
IMKB E: 19,344 D:% 1.55
DOLAR S: 1,468,000 D:% -0.74
EURO S: 1,767,000 D:% -0.79
MAGAZİN
SPOR
GÜNE BAKIŞ
GÜNCEL
     
  Güncel | Yazarlar | Güne Bakış | Ekonomi | Aktüel | Magazin | Spor | Televizyon | Papatya | Astroloji | Ana Sayfa
     
     
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm haklari saklidir.
MERKEZ GAZETE DERGI BASIM YAYINCILIK SANAYI VE TICARET A.S.