Burberry'nin son 5 yılda 100 milyon euro tutarında ürünü bu yolla imha ettiği belirlendi. Hollandalı modacılara göre yanıt, hayır!Moda tasarımcısı Ronald van der Kemp, "Sektörde bu konuda sadece Burberry'nin bilindiğini anladım. Ancak Chanel, Hermes ve Louis Vuitton gibi ünlü markalar da aynı yöntemi uyguluyor. Bu markaların, satılmayan ürünleri ne yaptığını kendilerine sorun. 25 yıldır yüksek moda dünyasındayım. Ne kadar kirli bir sektör olduğunu gördüm. Lüks markalar isimlerini korumak fakirlerin ub ürünlerini kullanmaması için yakmlayı tercih ediyor" dedi. Burberry, Chanel, Hermes ve Louis Vuitton gibi markaların son 5 yılda 300 milyon euroluk ürün yaktığına dikkat çekildi. Son günlerde bu duruma tepki bir hayli arttı.