Bugünkü
Takvim

ile kaliteli

Meditasyon ile kaliteli uyku
ABD'nin Los Angeles şehrinde tıp araştırmacıları, meditasyonun uyku düzeni üzerindeki etkisini araştırdı. problemi çeken ve yaş ortalaması 55'in üzerinde olan 50 katılımcının üzerinde yürütülen araştırmada katılımcılara 6 hafta boyunca farkındalık meditasyonu seansı yaptırıldı. Seansların sonunda katılımcıların genelinin uyku süresinde yüzde 2 artış gözlemlendi. Bu testten olumlu cevap alan uzmanlar, yaşlılıkta uyku sorunu çekenlere ve kaliteli uykuya dalamadıkları icin yorgun olanlara farkındalık unu önerdi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.