Takvim

Bugünkü
Takvim
  • Yaşam
  • 18.05.2013 Gazete
ABONE OL

Yazın içeceği

Yazın içeceği maden suyu
: Tırnağımızdan, saçımıza, böbreğimizden bağırsağımıza kadar önemi var. Susuzluk ise ölüme kadar götürüyor.
Çay: Siyah, yeşil, beyaz, olarak çeşitleri var. Diş ve kalp sağlığına destek oluyor. Yeşil çay ise en sağlıklısı...
Kahve: Diyabet riskini azaltıyor. Ayrıca antidepresan etkisi bulunuyor. Şekersiz olarak yetişkinler için günlük limit 4 fincan.
Süt: İçerdiği kalsiyum sadece kemiklerimize iyi gelmiyor, kilo alma riskini de azaltıyor.
Saf meyve suları: Her gün tüketin ama bu miktarı abartmayın.
Sebze suları: Meyve sularına göre daha az kalori ve şeker içerir.
Şekerli içecekler: Kalorisi fazla, minerallerden fakir olan şekerli meyve suları ve gazlı içeceklerden uzak durun.
: Yazın su ve mineral kaybı artacağından maden suyu içmekte fayda var.