Bugünkü
Takvim

Yazın içeceği

ABONE OL
Yazın içeceği maden suyu
: Tırnağımızdan, saçımıza, böbreğimizden bağırsağımıza kadar önemi var. Susuzluk ise ölüme kadar götürüyor.
Çay: Siyah, yeşil, beyaz, olarak çeşitleri var. Diş ve kalp sağlığına destek oluyor. Yeşil çay ise en sağlıklısı...
Kahve: Diyabet riskini azaltıyor. Ayrıca antidepresan etkisi bulunuyor. Şekersiz olarak yetişkinler için günlük limit 4 fincan.
Süt: İçerdiği kalsiyum sadece kemiklerimize iyi gelmiyor, kilo alma riskini de azaltıyor.
Saf meyve suları: Her gün tüketin ama bu miktarı abartmayın.
Sebze suları: Meyve sularına göre daha az kalori ve şeker içerir.
Şekerli içecekler: Kalorisi fazla, minerallerden fakir olan şekerli meyve suları ve gazlı içeceklerden uzak durun.
: Yazın su ve mineral kaybı artacağından maden suyu içmekte fayda var.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.