Bugünkü
Takvim

savar yiyecekler

ABONE OL
Stressavar yiyecekler
İngiliz uzmanlar, i azaltmak için belli başlı gıdalar önerdi: 1- , balık, yumurta, tavuk, süt ürünleri, bakliyat, yulaf ezmesi, tam tahıllılar, makarna, sebze ve meyve, enerjiyi yavaşça yayıyor. 2- Fıstık, koyu yeşil sebzeler ve kahvaltı gevrekleri, yorgunluk hissini önler. 3- Geç saatte kafein almayın. 4- Vücudun çok az susuz kalması bile strese yol açabilir. Bol su, bitkisel çaylar, kafeinsiz kahveler ve şekersiz hafif içecekler öneriliyor. 5- Kalsiyum ve magnezyum içeren gıdalardan süt, kalkan, kaju, ıspanak, yulaf ve fıstık ezmesi, bakliyat ve patates kasları rahatlatır, sinir sistemi ve tansiyon dengeleyicidir.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.