Bugünkü
Takvim

Pancar kalbini çalsın!

Pancar kalbini çalsın!
Sağlıklı kalbe giden yol sağlıklı besinleri tüketmekten geçiyor. Kalp sağlığını koruyan ve kalp krizi riskini azaltan besinler şöyle sıralanıyor:

Kuşkonmaz: Düşük kalorilidir. Kalbi güçlendirir. Kriz riskini azaltır.

Elma: Kolesterolü düşürür.

Pancar: Zengin potasyum kaynağıdır. Kötü kolesterolü düşürür. Kalp ritmini düzenler.

Sarımsak: Her gün1 diş sarımsak yemek, kalp hastalıkları riskini azaltır.

Karpuz: Kalp hastalıkları oluşum riskini azaltır. Kan damarlarını besler.

Keten tohumu: Kalp hastalıklarına karşı koruyucudur.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.