Bugünkü
Takvim

Şifre probiyotik

Şifre probiyotik
Sağlıklı bir vücuda sahip olmada, probiyotikler etkili oluyor. Beslenme ve Diyet Uzmanı Hilal , sindirim sisteminden kilo kontrolüne kadar pek çok noktada etkili olan probiyotiklerin faydalarına değiniyor. "Probiyotikler, bağırsak sistemini düzenler, bağışıklığı güçlendirmeye ve kilo kontrolüne yardımcı olur. Kanser riskini azaltır, kalp hastalıklarına karşı koruyucu görev üstlenir" bilgisini veriyor. Yoğurt, kefir, boza, tarhana, sirke, yer elması, soğan, sarımsak, pırasa ve kuşkonmazın bolca probiyotik içerdiğini belirten Dyt. Karaca; günde 2-3 porsiyon yoğurt, cacık ve ayran gibi besinlerin tüketilmesini tavsiye ediyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.