Bugünkü
Takvim

Tüm gün k ve zinde tutan besinler

geldi. Tüm yurtta termometreler yükseldi. , bitkinliği de beraberinde getirdi. Uzmanlar, vücudu rahatlatan ve k tutan besinleri şöyle listeledi...

Bitkinseniz doğru haberdesiniz

YAZ geldi. Tüm yurtta termometreler yükseldi. , bitkinliği de beraberinde getirdi. Uzmanlar, vücudu rahatlatan ve k tutan besinleri şöyle listeledi:

ÜZÜM: Vitamin açısından çok zengindir. Özellikle yoğun tempoda çalışan bireyler mutlaka tüketmelidir. Halsizlik ve kırgınlığı ortadan kaldırır.

MAYDANOZ: Kahvaltıda ve ara öğünlerde tüketildiğinde enerji arttırıcı etkisi daha fazla görülmektedir.

BAL: 1 tatlı kaşığı kadar bal tükettikten yarım saat sonra; 1 saat koşacak kadar enerjiyi elde etmiş olursunuz. Bu nedenle sabah kahvaltısı ve tüm öğünlerde bal tüketerek enerji depolayabilirsiniz.

HAVUÇ: Bağışıklık sistemini güçlendirici etkileri bulunan, halsizlik gideren sebzeler arasındadır. Hücreleri güçlendirici etkileriyle vücuda sağlık ve canlılık kazandırır.

PİRİNÇ: Bağırsaklarınızın düzenli ve sağlıklı şekilde çalışmasına yardımcı olur. Bu nedenle sakinleştirici etkisi bulunmaktadır...

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.