TRT KPSS şartsız personel alım ilanı ve PTT acentesine sınavsız büro personeli alım şartları nedir?

Türkiye Radyo Televizyon Kurumu (TRT) KPSS şartsız personel alım ilanı yayınladı. Ankara lokasyonunda görevlendirilmek kameranlar aradığını duyuran kurum başvuracak olan adayların en az 3 yıl deneyime sahip olmaları gerektiğini bildirdi. Ayrıca PTT bünyesinde otoyol acentesinde istihdam etmek üzere personel alımı yapılacağı açıklandı. sınavsız büro personeli alımında başvuru detayları haberimizde. İşte PTT Acentesine yapılan personel alımı başvuru şartları.

Giriş Tarihi 15 Mart 2020, 09:21 Güncelleme 15 Mart 2020, 09:21
TRT KPSS şartsız personel alım ilanı ve PTT acentesine sınavsız büro personeli alım şartları nedir?

İÇİNDEKİLER

Mart ayında kurumlar personel alımlarına devam ediyor. TRT ve PTT personel alımları oldukça merak ediliyor. Bu bağlamda haberimizde detaylı bilgilere yer verdik. TRT resmi internet sitesi üzerinden bugün personel alım ilanı yayınladı. 2020 eleman eksiğini gidermek üzere ilana çıkan kurum "kameraman takım arkadaşları" aradığını duyurdu. TRT internet üzerinden başvuruları kabul ettiği ilana başvuruların en geç 25.3.2020 saat 18:00'a kadar yapılabileceği açıklandı. PTT Acestesi tarafından iki duyuru yayımlandı. Yayımlanan duyuruda büro memuru kadrosunda istihdam etmek üzere personel alımı yapılacağına yer verildi.

DETAYLAR İÇİN BİR SONRAKİ SAYFAYA GEÇİNİZ

BAŞVURU ŞARTLARI

Tercihen Basın Yayın, Radyo TV, İletişim Fakültesi ve Güzel Sanatlar Fakültesinden mezun olmak,

En az 3 yıl Kameraman olarak çalışmış,

Aktüel ve stüdyo kamera tecrübesi olan, Jimmy Jib kullanabilen,

Haber ve programda çalışmış, yayın tecrübesi olan,
Erkek adaylar için askerlik sürecini tamamlamış olmak,

İletişim becerisi yüksek, takım çalışmasına yatkın, analitik ve çözüm odaklı bakış açısına sahip olan,

Yoğun ve stresli çalışma temposuna ayak uydurabilmek.

Tercihen Kürtçe bilen,

İş Tanımı

Kamerayı ve donanımını çekime hazır hale getirmek,

Yönetmenin yazılı veya sözlü emirlerine göre kamera açılarını ayarlamak,

Stüdyo çekimlerini zamanında ve kaliteli bir biçimde yapmak.

BAŞVURU BAŞLADI

Edirne 'de bulunan PTT Otoyol Acentesi 'nde istihdam etmek üzere yapılan personel alımında adayların büro memuru kadrosunda istihdam edileceğine yer verildi. Alınacak personeller , Otoyol 'da bulunan PTT Acentesinde istihdam edilecek.

BAŞVURU ŞARTLARI VE İLAN METNİ

Bir iş ilanı sayfasında yayımlanan ilk duyuruda tam zamanlı çalışmak üzere yapılan büro memuru alımında şartlara şu şekilde yer verildi:

"PTT Acentemizde Büro memuru olarak çalışacak personel alınacaktır. Acentemiz 24 saat açıktır. Gece vardiyası vardır. Acentemiz Edirne Gişelerdeki Karayolları Binasındadır. Ulaşım kendi aracınızla olacaktır. Yakıt ücreti verilecektir. Sadece Edirne'de ikamet edenler başvurabilir."

Part time olarak çalıştırmak üzere yapılacak personel alımında ilan metni şu şekilde:

"PTT OTOYOL acentemizde Gişe memuru olarak part time çalışacak Personel alınacaktır. PTT de yapılan işlemler fatura ödeme, para transferi ve çoğunlukla HGS satış ve bakiye yükleme işlemleridir. Haftada 3 veya 4 gün geceleri çalışılacaktır. İş yeri Edirne Otoyol Gişelerinde olduğu için aracı olan ve Edirne'de ikamet edenler başvurabilir. Yakıt ücreti verilecektir. Prim vardır. Detaylı bilgi ve Başvuru için numarayı arayabilirsiniz."

BAŞVURU

PTT Acentesine yapılan personel alımında başvurular internet üzerinden yapılıyor.

https://isinolsun.com/is-ilanlari/?kw=ptt

Yukarıdaki linki kopyalayın ve yeni sekmede açın. Açılan sayfada başvurunuzu iletebilirsiniz.