Mart ayının ilk günlerinde Kızılay personel alımlarına hız verdi. Bu anlamda Kızılay 4 ve 6 lira maaşla eleman alacak. Takvim.com.tr olarak sayfamızda detayları verdik.
DETAYLAR İÇİN BİR SONRAKİ SAYFAYA TIKLAYINIZ
Mart ayının ilk günlerinde Kızılay personel alımlarına hız verdi. Bu anlamda Kızılay 4 ve 6 lira maaşla eleman alacak. Takvim.com.tr olarak sayfamızda detayları verdik.
DETAYLAR İÇİN BİR SONRAKİ SAYFAYA TIKLAYINIZ
MART 2020 İLANLARI: 6 KADROYA PERSONEL ALIMI
Farklı şehirlerde istihdam etmek üzere yapılan personel alımında kadrolar ve her kadro için istenen başvuru özel şartları şu şekilde:
Ruh Sağlığı Hemşiresi Alımı
- Hemşirelik veya Hemşirelik ve Sağlık Hizmetleri bölümlerinden en az lisans mezunu olmak,
- Psikiyatri Hemşireliği alanında yüksek lisans ya da doktora programlarını tamamlamış olmak,
- Tercihen ruh sağlığı, halk sağlığı ve psikososyal destek konularında bilgi sahibi olmak ve bu konularda eğitim verme deneyimine sahip olmak,
- Tercihen İlk Yardım Eğitmeni Sertifikasına sahip olmak,
- Tercihen alanında 2 yıl deneyim sahibi olmak,
- Tercihen Arapça ve/veya İngilizce bilmek,
- Ekip çalışmasına yatkın olmak,
- Planlama ve organizasyon yetkinliğine sahip olmak,
- Yoğun iş temposuna uyum sağlayabilmek.
Kalite Güvence Uzmanı
- Üniversitelerin Biyomedikal/Kimya/Elektronik/Elektrik/Elektrik-Elektronik Mühendisliği/Eczacılık Fakültesi Bölümünden mezun olmak,
- Proje yönetim sistemi hakkında bilgi sahibi, problem çözme teknikleri ile teorik uygulama yapabilecek,
- Tercihen sağlık hizmeti alanında iyi üretim uygulamalarında deneyim sahibi olmak,
- Kalite yönetim sistemlerinde deneyim sahibi olmak,
- Tercihen iyi derecede İngilizce bilgisine sahip olmak (Literatür taraması yapabilecek derecede okuma, yazma, konuşma)
- Bilgi Yönetim Sistemleri, MS Office Programları kullanabilmek,
- Esnek ve yoğun çalışma şartlarına uygun olmak,
- Seyahate engel bir durumu olmamak,
- Erkek adaylar askerlik görevini yerine getirmiş olmak.
Kalite İzleme Uzmanı
- Üniversitelerin Mühendislik Fakülteleri; Çevre/Kimya/Biyomedikal Mühendisliği Bölümlerin den veya Fen-Edebiyat Fakülteleri; Kimya Bölümünden mezun olmak,
- Sağlık hizmetlerinde kalite yönetimi konusunda iki yıl deneyimli olduğunu belgelemek,
- Tercihen ISO 9001/ISO 17025/ISO 10002/ISO 27001/ISO 22301/ISO 15189 baş denetçi olmak,
- Problem çözme teknikleri ile teorik uygulama yapabilmek,
- Tercihen iyi derecede İngilizce bilgisine sahip olmak,(okuma, anlama, konuşma ve yazma)
- Bilgi Yönetim Sistemleri, MS Office Programları kullanabilmek,
- Seyahate engel bir durumu olmamak,
- Esnek ve yoğun çalışma şartlarına uygun olmak,
- Erkek adaylara askerlik görevini yerine getirmiş olmak.
Uzman ( Endüstri Mühendisi)
- Üniversitelerin Endüstri Mühendisliği Bölümünden mezun olmak,
- Fizibilite analizi ve Mevcut Durum Analizi yapabilmek,
- Proje yönetim sistemi hakkında bilgi sahibi olmak, problem çözme teknikleri ile teorik uygulama yapabilmek,
- Süreç haritalama ve değer akışı çalışmalarında deneyimli olmak,
- Kurum içi analiz, Kurum dışı (Çevre) analizleri (Sektör Analizi, Kurum Kültürü Analizi, PESTL Analizi, BCG Analizi, Rakip Analizleri vb. konusunda deneyimli olmak,
- Sistem modelleme ve kurgulama alanında en az 2 yıllık deneyimli olmak,
- İyi derecede İngilizce bilgisine sahip olmak, ( Literatür taraması yapabilecek derecede okuma, yazma, konuşma )
- ERP ve Bilgi Yönetim Sistemleri, MS Office Programları kullanabilmek, tercihen MS Project, İstatistiksel programları(SPSS, vb.) paket programlarını kullanabilmek,
- Esnek ve yoğun çalışma şartlarına uygun olmak,
- Seyahate engel bir durumu olmamak,
- Erkek adaylar askerlik görevini yerine getirmiş olmak.
Finans Asistanı
- En az lisans mezunu olmak,
- Tercihen İşletme, İktisat, Bankacılık ve Finans ,Matematik, İstatistik bölümlerinden mezun olmak,
- Yazılı ve sözlü çok iyi derecede İngilizce bilmek,
- Analiz, yorumlama ve raporlama yapabilmek,
- İletişim becerisine sahip olmak,
- Problem çözme ve analitik düşünme becerisine sahip olmak,
- Seyahat engeli bulunmamak,
- Aktif araç kullanabiliyor olmak,
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilmek,
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış olmak veya en az 2 yıl tecilli olmak,
Tercüman (FARSÇA)
- En az lise mezunu,
- Anadil seviyesinde Farsça konuşabilen, okuyabilenve yazabilen (test edilecektir),
- Tercihen tercümanlık hizmetlerinde ve/veya sağlıkla ilgilibir ortamda çalışma tecrübesine sahip, farklı kültür, gelenek ve inançlarasaygılı olan,
- Tercihen hassas gruplarla ve mülteci nüfusla çalışmadeneyimi olan,
- MS Office programlarını kullanabilen,
- Takım çalışmasına yatkın ve iletişim becerileri kuvvetliolan,
- Etkili zaman yönetimi yapabilen,
- Askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilliolan (erkek adaylar için).
BAŞVURU
İlanlara başvurular internet üzerinden alınıyor.
https://basvuru.kizilaykariyer.com/ilan/site.aspx