TÜBİTAK personel alımı yapacak! TÜBİTAK personel alımı başvurusu nasıl yapılır, başvuru şartları nedir?

Resmi Gazete'de Türkiye Bilimsel ve Teknoloji Araştırma Kurumunun (TÜBİTAK) personel alımı ilanı yayımlandı. Yayımlanan ilanın ardından alım yapılacak kadrolar, başvuru detayları ve başvuru şartları netlik kazandı. İlana başvuru yapmak isteyen adaylar şimdi TÜBİTAK personel alımı hakkında bilgi edinmek istiyor. Peki, TÜBİTAK personel alımı başvurusu nasıl yapılır? İşte başvuruya dair bilgiler...

Giriş Tarihi 28 Ocak 2020, 20:49 Güncelleme 28 Ocak 2020, 20:49
TÜBİTAK personel alımı yapacak! TÜBİTAK personel alımı başvurusu nasıl yapılır, başvuru şartları nedir?

İÇİNDEKİLER

TÜBİTAK Savunma Sanayii Araştırma ve Geliştirme Enstitüsü (SAGE) personel alımı ilanı duyuruldu. TÜBİTAK bünyesinde görev yapmak üzere memur, usta, şoför ve koruma memuru alınacak. İlana başvuru yapmak isteyen adaylar şimdi TÜBİTAK personel alımı başvurusu nasıl yapılır sorusuna yanıt arıyor. Peki, TÜBİTAK personel alımı başvuru şartları nelerdir? İşte detaylar

TÜBİTAK PERSONEL ALIMI BAŞVURULARI NE ZAMAN?

Alım için başvurular 31 Ocak'a kadar yapılacak. Detaylara ilişkin bilgiye TÜBİTAK (www.tubitak.gov.tr) ile Türkiye İş Kurumunun (www.iskur.gov.tr) internet sitelerinden ulaşılabilecek. İş başvuruları İŞKUR'un internet sayfası (https://esube.iskur.gov.tr) üzerinden gerçekleştirilecek.

HANGİ KADROLARA ALIM YAPILACAK?

Türkiye Bilimsel ve Teknoloji Araştırma Kurumunun (TÜBİTAK) Resmi Gazete'de yayımlanan ilanına göre, TÜBİTAK Savunma Sanayii Araştırma ve Geliştirme Enstitüsünde (SAGE) görev yapmak üzere, 11'i memur, 14'ü usta, 2'si şoför olmak üzere 27 personel alınacak.

TÜBİTAK HAKKINDA

Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu, kısaca TÜBİTAK, Türkiye'de bilim ve teknolojiyi teşvik etme, yönlendirme ve popülerleştirmeyi amaçlayan, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'nın "ilgili" kuruluşlarından olup özel hukuk hükümlerine tâbidir.